Festiwal Wnętrz w Krakowie

Oj mało mnie tutaj, mało. Ale musicie mi wybaczyć. Zakładam ,że taki stan rzeczy potrwa jeszcze do początku lipca:) Taki mam plan. A potem....

Oj mało mnie tutaj, mało. Ale musicie mi wybaczyć. Zakładam ,że taki stan rzeczy potrwa jeszcze do początku lipca:) Taki mam plan. A potem...rzucę się w wir istnego szaleństwa domowo-rementowo-blogowego. Bo bardzo mi tego brakuje. Jednak czasem bywa tak jak teraz właśnie. Przede mną trzy bardzo trudne egzaminy , które mało kto zdaje;) Więc trzymanie kciuków jest jak najbardziej wskazane:)

Ale dzisiaj nie o tym będzie.



Festiwal Wnętrz w Krakowie


Świetna akcja na którą zostałam zaproszona. Mam niedaleko ale niestety raczej nie uda mi się tam dotrzeć :( W tym dniu muszę być w pracy - niestety nieodwołalnie. Biorę co prawda pod uwagę drugi dzień ale to nic pewnego. Jednak Wy jeżeli tylko macie ochotę – Udajcie się w stronę Krakowa – do pięknej dzielnicy Podgórze w dniach 14/15 czerwca 2014 r



Festiwal Wnętrz

Centrum Handlowe Chemobudowa

ul. Klimeckiego 14

Kraków


Program spotkań

Jak co roku, odbędą się wykłady otwarte dla wszystkich odwiedzających targi
 
Sobota

 
11-12 Relacja z targów Saloni 2014 w Mediolanie– Alfred Marek, Szkoła Wnętrz i Przestrzeni

12-12.30 Ekolife style- wybór czy konieczność? - Jacek Wrzosek i Monika Piechowicz, A0 
 
12:30-13 premiera nowej kolekcji NOTI zaprojektowanej przez Krystiana Kowalskiego

13-14 Ikony polskiego dizajnu – klasyki z XX wieku - dr Krystyna Łuczak-Surówka, Designby.pl

14-14:30 Od kawalerki do rezydencji, czyli jak mieszkają Polacy? Rozstrzygnięcie konkursu dla architektów - wnętrze miasta vol.5 Kraków - Homebook.pl

Niedziela

 
11-12 Natura i Design – Idealne małżeństwo - Paszkiewicz Design

12-13 Luksusowe marki meblowe i ich miejsce w świadomości społecznej - Danuta Abramowicz, ARKA

13-14 Nie bój się architekta! MONOstudio odpowiada na pytanie.. dlaczego warto zatrudnić projektanta wnętrz?

14-14:30 Zielone ściany we wnętrzach - Florabo


I co - Jedziecie , Idziecie ? :)




oraz facebook:




Festiwal Wnętrz to dwudniowe targi aranżacji i wyposażenia wnętrz, które są organizowane od 2006 roku.
Zawsze cieszą się bardzo dobrą opinią zarówno ze strony odwiedzających, jak i firm: producentów i dystrybutorów.


Idea festiwalu -

czyli kilka słów o sobie

Lubimy dobre wzornictwo i szeroko pojęty design. Stworzyliśmy Festiwal Wnętrz aby dzielić się naszą pasją z szerokim gronem odbiorców. Na co dzień współpracujemy z architektami oraz producentami oferującymi rozwiązania i produkty przeznaczone dla wnętrz. Najciekawsze z nich prezentujemy na targach.
Festiwal Wnętrz to platforma łącząca świat producentów, architektów i projektantów sztuki użytkowej z osobami aktualnie urządzającymi wnętrza swoich domów.
Promujemy najnowsze trendy i rozwiązania.
Inspiracją dla tegorocznej edycji targów jest kolor roku 2014 Radiant Orchid.




Patroni







Zapraszam Was bardzo serdecznie i życzę miłego tygodnia♥

Post nie jest sponsorowany :)



Być może zainteresują Cię również:

5 komentarzy

  1. my tam będziemy :)
    może uda się nam spotkać- ja będę w sobotę, moja wspólniczka w niedzielę
    pozdrawiam - viki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super :)) może uda mi się być w niedzielę ale to nic pewnego :) - pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. oj chyba się wybierzemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie, ja niestety nie dam rady w tym terminie:((( no i strasznie daleko mam... Jednak ostatnio udalo mi sie byc w w-wie na fajnych warsztatach (relacja na blogu) A i trzymam kciuki kochana za Twoje egzaminy! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję Kochana - jedna część już za mną ;)) buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images