Chyba mam szczęście

do niesamowitych wnętrz:) To co Wam dzisiaj pokarzę musi mocno uruchomić Waszą wyobraźnię;) Ale potencjał tego mieszkania jest ogromny...



do niesamowitych wnętrz:) To co Wam dzisiaj pokarzę musi mocno uruchomić Waszą wyobraźnię;) Ale potencjał tego mieszkania jest ogromny. Dosłownie i w przenośni. To około 120 m2 w starej kamienicy. Moje niespełnione marzenie. Kiedy dowiedziałam się o tym, że moi Przyjaciele stali się właścicielami tego pięknego lokum nie mogłam przestać się cieszyć. Dla nich to duże wyzwanie ale też niesamowita przygoda - dla mnie radość z możliwości uczestniczenia w tym cudownym wydarzeniu. Kochani - obiecuję ( dzięki uprzejmości Właścicieli ♥ ) dzielić się z Wami kolejnymi krokami, które będą podejmowane w tym iście nieziemskim mieszkaniu:)




A na dobry początek.......











Bardzo chciałam też Wam podziękować za tak miłe przyjęcie mojego powrotu do blogowania. Zapewne nie udałoby się to bez tego świetnego mieszkania z lampą o którą padło tyle pytań:))

Dla tych, co jeszcze nie dotarli do odpowiedzi o nią odsyłam do komentarzy - tam jest link kierujący do sprzedawcy.





Wspaniałego weekendu Kochani




Ilona










Być może zainteresują Cię również:

54 komentarzy

  1. Zapowiada sie cudownie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo to fakt ze fajnie sie zapowiada, musze zobaczyc inne posty.

      Usuń
  2. piec cudny ... będzie cudnie już to widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak będzie to mieszkanie wyglądało po remoncie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno bardzo ciekawie :) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  4. O. to wnętzrze działa na moją wyobraźnię! Wiele możliwości tu widzę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie wnętrza mają ogromny potencjał :) Ale wymagają ogromnego nakładu pracy. Zdecydowanie dla odważnych ale i ja zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie dla odważnych :)) Ale jaki potencjał ;)

      Usuń
  6. Ten piec!!! Ja rowniez marze o takim mieszkanku na stare lata w Polsce i nawet nie musi byc takie duze, ale najlepiej w Krakowie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały piec, wkomponowując go w to wnętrze zyskasz wyjątkową dekorację.

    OdpowiedzUsuń
  8. spore mieszkanko wiec można się pobawić w urządzanie :) Czekam na dalsze relacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na prawdę masz szczęście. Patrząc na te 3 zdjęcia mam 1000 wizji jak mozna to urządzić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo jestem ciekawa efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest potencjał Ach niech zostawia ten piec!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem tu po raz pierwszy i myślę, że nie ostatni, bo zamierzam przejrzeć wszystkie posty, a post z mieszkaniem w starej kamienicy zaciekawił mnie na tyle, że z niecierpliwością będę czekać na rozwój akcji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i zapraszam - Rozgość się :))

      Usuń
  14. Zapowiada się nie tylko dobry, ale i trudny początek ;) Mieszkanie jest dużym wyzwaniem, ale świadomość, że można zaprojektować jego wnętrze praktycznie od podstaw, mocno działa na wyobraźnię. To ogromne pole do popisu - można kuć, burzyć, budować… Piec to nie moja bajka, choć umiejętnie wkomponowany, mógłby być gwoździem programu. Szkoda tylko, że cegła nie jest w lepszym stanie, bo wtedy można byłoby wykorzystać ją w aranżacji. No cóż, pozostaje czekać na pierwsze efekty, pozdrawiam i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  15. zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam za wytrwałość i chęć dążenia do celu :) Mi osobiście by się nie chciało dlatego dwukrotny szacunek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No ciekawe jak się to skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawy finalnego efektu

    OdpowiedzUsuń
  19. kurcze, a mnie zawsze takie wnętrza przerażają :D nie wiem dlaczego, chyba nie mam tego własnie zmysłu :) ale powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super historie na Twoim blogu. Chętnie wrócę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Remonty .. remonty.. :) Zaglądać tutaj to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekaw ostatecznego efektu. czy się doczekam?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale klimat, coś pięknego, pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  24. Już nie mogę się doczekać efektu końcowego! A znając Ciebie jest na co czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekamy na nowy post z efektami metamorfozy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię blogi z metamorfozami domowymi. Czekam z niecierpliwością na kolejne, już nie mogę sie doczekać..

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiele jest takich blogów ale ten jest jedyny i nie powtarzalny. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezwykle ciekawy wpis. Bardzo ciekawi mnie taka tematyka. Lubię takie blogi.

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się ten blog. Jestem pod wrażeniem. Interesuję się taką tematyką.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super jest ten blog. Bardzo fajna tematyka. Będę częściej tutaj zaglądać. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny blog, ciekawe stylizacje gratuluje pomysłu i wyczucia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Stare wnętrza domów i mieszkań są strasznie wymagające przy remoncie no i też kosztowne ale potem satysfakcja jest ogromna.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images