Chyba mam szczęście

do niesamowitych wnętrz:) To co Wam dzisiaj pokarzę musi mocno uruchomić Waszą wyobraźnię;) Ale potencjał tego mieszkania jest ogromny...



do niesamowitych wnętrz:) To co Wam dzisiaj pokarzę musi mocno uruchomić Waszą wyobraźnię;) Ale potencjał tego mieszkania jest ogromny. Dosłownie i w przenośni. To około 120 m2 w starej kamienicy. Moje niespełnione marzenie. Kiedy dowiedziałam się o tym, że moi Przyjaciele stali się właścicielami tego pięknego lokum nie mogłam przestać się cieszyć. Dla nich to duże wyzwanie ale też niesamowita przygoda - dla mnie radość z możliwości uczestniczenia w tym cudownym wydarzeniu. Kochani - obiecuję ( dzięki uprzejmości Właścicieli ♥ ) dzielić się z Wami kolejnymi krokami, które będą podejmowane w tym iście nieziemskim mieszkaniu:)




A na dobry początek.......











Bardzo chciałam też Wam podziękować za tak miłe przyjęcie mojego powrotu do blogowania. Zapewne nie udałoby się to bez tego świetnego mieszkania z lampą o którą padło tyle pytań:))

Dla tych, co jeszcze nie dotarli do odpowiedzi o nią odsyłam do komentarzy - tam jest link kierujący do sprzedawcy.





Wspaniałego weekendu Kochani




Ilona










Być może zainteresują Cię również:

45 komentarzy

  1. piec cudny ... będzie cudnie już to widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak będzie to mieszkanie wyglądało po remoncie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno bardzo ciekawie :) pozdrawiam ciepło

      Usuń
  3. O. to wnętzrze działa na moją wyobraźnię! Wiele możliwości tu widzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwości na nieograniczone to prawda :)

      Usuń
  4. Takie wnętrza mają ogromny potencjał :) Ale wymagają ogromnego nakładu pracy. Zdecydowanie dla odważnych ale i ja zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie dla odważnych :)) Ale jaki potencjał ;)

      Usuń
  5. Ten piec!!! Ja rowniez marze o takim mieszkanku na stare lata w Polsce i nawet nie musi byc takie duze, ale najlepiej w Krakowie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały piec, wkomponowując go w to wnętrze zyskasz wyjątkową dekorację.

    OdpowiedzUsuń
  7. spore mieszkanko wiec można się pobawić w urządzanie :) Czekam na dalsze relacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na prawdę masz szczęście. Patrząc na te 3 zdjęcia mam 1000 wizji jak mozna to urządzić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jestem ciekawa efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest potencjał Ach niech zostawia ten piec!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem tu po raz pierwszy i myślę, że nie ostatni, bo zamierzam przejrzeć wszystkie posty, a post z mieszkaniem w starej kamienicy zaciekawił mnie na tyle, że z niecierpliwością będę czekać na rozwój akcji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i zapraszam - Rozgość się :))

      Usuń
  13. Zapowiada się nie tylko dobry, ale i trudny początek ;) Mieszkanie jest dużym wyzwaniem, ale świadomość, że można zaprojektować jego wnętrze praktycznie od podstaw, mocno działa na wyobraźnię. To ogromne pole do popisu - można kuć, burzyć, budować… Piec to nie moja bajka, choć umiejętnie wkomponowany, mógłby być gwoździem programu. Szkoda tylko, że cegła nie jest w lepszym stanie, bo wtedy można byłoby wykorzystać ją w aranżacji. No cóż, pozostaje czekać na pierwsze efekty, pozdrawiam i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  14. zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam za wytrwałość i chęć dążenia do celu :) Mi osobiście by się nie chciało dlatego dwukrotny szacunek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No ciekawe jak się to skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawy finalnego efektu

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze, a mnie zawsze takie wnętrza przerażają :D nie wiem dlaczego, chyba nie mam tego własnie zmysłu :) ale powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super historie na Twoim blogu. Chętnie wrócę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Remonty .. remonty.. :) Zaglądać tutaj to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekaw ostatecznego efektu. czy się doczekam?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale klimat, coś pięknego, pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  23. Już nie mogę się doczekać efektu końcowego! A znając Ciebie jest na co czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekamy na nowy post z efektami metamorfozy :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images