Candy :)))

Kochane na początek - bardzo chcę podziękować Wam Wszystkim za Wasze słowa otuchy - nawet nie myślałam, że pomiędzy zdjęciami w poprzednim ...

Kochane na początek - bardzo chcę podziękować Wam Wszystkim za Wasze słowa otuchy - nawet nie myślałam, że pomiędzy zdjęciami w poprzednim poście , zwrócicie uwagę na te moje smutki :) 
Jestem ogromnie wzruszona - dziękuję, że Jesteście ....♥♥♥

a teraz .......


CANDY


w końcu mogę coś zrobić dla Was ( wiem, wiem - nie dla Wszystkich :)) ale kupując i tworząc to candy - całym sercem myślałam o Was i mam nadzieję ,że Wam się spodoba ;)

ZASADY :

- zabawa trwa do dnia 12.12.2012 do 24-tej
-losowanie odbędzie się 13.12. - to taki fajny dzień :)) uważam ,że szczęśliwy !!!
- dodaj się do obserwujących tego bloga:))
- umieść jedno z poniższych ( dwóch ) zdjęć na swoim blogu z aktywnym linkiem do tej zabawy
- zamieść komentarz pod tym postem
-osoby , które  nie mają bloga proszone są o podanie adresu mailowego w komentarzach 
- i baw się dobrze !!!


KOCHAM STYL SKANDYNAWSKI 

A ,ŻE ŚWIĘTA ZA PASEM.... 





A co w candy ????









- ceramiczny kubeczek w skandynawskim  kubraczku :) - piszcie w komentarzach swoje typy - z czego?:))
ale to nie pytanie konkursowe :)


- ceramiczny renifer


- szklany świecznik


- podstawka w stylu vintage ( podrapana )



- dwie bombki

w skład candy nie wchodzą światełka:)))

I jak Wam się podoba ???
a tak przy okazji - zostały mi te trzy samotne reniferki ze sprzedaży z zeszłego roku - jeżeli ktoś chciałby je kupić proszę o kontakt na maila:))

10zł za sztukę ;)







wykonane są z gałązek dlatego czasem nierówno stoją :)) i mają w niektórych miejscach odpryski - 
taki skandynawski styl - :))) 

ściskam 

ważne !!! 

ponieważ komentarzy jest bardzo dużo - musicie nacisnąć pod tym postem - "załaduj więcej raz a potem drugi" i wtedy będą widoczne wasze komentarze - wszystkie się zapisują ☻☻☻

♥♥♥

Być może zainteresują Cię również:

283 komentarzy

  1. Piekne Candy :))) POzdrawiam Ciebie Ilonko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Och same wspaniałości!!! wiedziałam że tak będzie;)
    A ja, a ja mam 14 urodziny, hihihihi, może los sie do mnie uśmiechnie;)
    Zatem ustawiam się w kolejce;)
    A kubraczek?...może z t-shirt'u;P
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj , oj - może się uda? ;)) kto wie co przyniesie los :))ściskam ♥♥♥

      Usuń
  3. Ja oczywiście też ustawiam się w kolejce po te cudeńka:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. z miłą chęcią się ustawię, bo rozdajesz prawdziwe cudeńka:)
    a z czego, hmm? nie mam pojęcia! ale jestem bardzo ciekawa:)))
    uściski dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. z ogromną przyjemnością ustawiamy się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie rewelacja. Ubierz kubek wymiata wszystko wokol :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dzięki Latte :)) a tak po za tematem :)) cały czas miałam Ci napisać ,że Jestem fanką kawy Latte ;)) całuski dla Twojego słodkiego Maluszka♥♥♥

      Usuń
  7. TAK TAK TAK!!!! JA się piszę :)))))!!!! A kubraczek jest ze sznurówek :))))));P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dzięki Aga - bardzo mi miło ,że się Zapisałaś :)) ja wygrałam u Ciebie - może i Ty wygrasz u mnie??? ♥♥♥ buziaczki

      Usuń
  8. http://pismavoblaka.blogspot.com/
    i love you!

    OdpowiedzUsuń
  9. Słonko ja mam do Ciebie prośbę czy mogłabvym u Ciebie zamówić taką girlande z tego sznurka czy jak to się nazywa- Chciałabym mieć taką na moją "chojenkę"- Dużo czasu potrzebujesz? I napisz mi koszt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu KOchana - ja się do Ciebie dobić nie mogę :))

      Usuń
  10. zwariowałam na punkie takich bombek! no cudna, kubraczek z t-shirtu ? :p
    ustawiam się w kolejce, ciekawa jestem czy 13-stka mnie uszczęśliwi :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Anitko ,że zechciałaś się przyłączyć do tej zabawy :) jest mi bardzo miło♥♥♥

      Usuń
  11. Ale wspaniałości. Dziękuję za zaproszenie.
    Oczywiście ustawiam się w kolejce :)
    Kubraczek z koszulki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja dziękuję ,że je Przyjęłaś :)) jest mi bardzo miło :)) uściski dla Twoich chłopców♥♥♥

      Usuń
  12. Staję w szranki, ale coś się obawiam, że mój limit szczęścia się na ten roku już wyczerpał, po losowaniu u Agnieszki :)
    Kubek cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty Ola :)) może szczęście chodzi parami??:))

      Usuń
  13. cudowne Candy, smaczne, że aż strach!!! Może się poszczęści MI :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ,że się Dołączyłaś :)) a ja też u Ciebie się dopisałam :)

      Usuń
  14. zapraszam na moje Candy
    http://insideproject8.blogspot.com/2012/11/100.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne rzeczy dla nas przygotowałaś :)))
    Zapisuję się z nadzieją na te cudeńka :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje Candy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło ,że Zechciałaś się dopisać :)) dziękuję ♥♥♥ a ja też ustawiłam się u Ciebie w kolejce:)

      Usuń
  16. O żesz, kurcze blade !!! jakie zabawki niesłychane - losowanie 12-go bardzo mi odpowiada wszak to moje.... tadammmm kolejne urodzinki !!! prezencik by się nadał. to ja postoje, a raczej posiedzę i poczekam w kolejce ;)))
    buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula - losowanie 13 :)) ale co tam dzień po urodzinach -też dobry na prezenty :))ściskam

      Usuń
  17. Cudne candy przygotowalas:))))
    kubraczek na kubek - z bawelnianych paseczkow:)) - sliczny:)
    pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ,że Chcesz się w to bawić :)) ściskam ♥♥♥

      Usuń
  18. Piękności! Bardzo chciałabym wygrać.Ustawiam się w kolejce.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczności... baaardzo w moim guście
    bloga niestety nie prowadzę ale szybciutko dzielę się swoim mailem: sklorek@gmail.com
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. och, dziękuję za zaproszenie, ale ponieważ do mojego niebieskiego domku zawalonego drobiazgami się nie zmieszczą - to ja łapek nie wyciągam, ale podlinkuję u siebie :D :D :D)
    Serdeczne pozdrowienia przesyłam i łaskotki na smutki - może jak się tak wzajemnie pogilgamy słowami - to cieplej na duszy (a moja też jesienią kulawsza) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś Kochana - głaszcze Ciebie ♥♥♥ i przeganiam Twoje smutki- we Dwie zawsze raźniej :)) i dziękuję ,za nadprogramowe podlinkowanie :)))

      Usuń
  21. Niestety nie mam bloga ale zapisuję się na te cudowności, może się uda :)a kubraczek może z rajstop?
    agnes02@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. dziekuje za zaproszenie, ale cuda rozdajesz i to w bieli!!!
    cierpliwie sie ustawiam w kolejce!
    usciski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie amna ,że Chcesz brać udział w tej zabawie :)) uściski dla Kędziorka ♥♥♥

      Usuń
  23. Przyturlałam się w koncu do Ciebie. :)
    Jeeeej pikne candy, zachorowałam na te cuda. Proszę wylosuj mnie :*** ;)
    Banerek wkleiłam na moim fotograficznym blogu.
    Dziuby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drui - jak Ty mnie rozbawiasz tym turlaniem :)) będę się mocno starać się w tym losowaniu :))buziaki i dziękuję za Twoje wsparcie :))

      Usuń
  24. hmmm...grzech się nie ustawić w kolejce po te Cudeńka, więc po cichutku stanę w kolejce, a nóż...:)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w me skromne progi,
    Ola:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi Cię poznać - na pewno Cię odwiedzę :))

      Usuń
  25. dziekuje za zaproszenie!
    http://veh07.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Shabby nie jestem, ale na piękne drobiazgi zawsze mam ochotę :) Dołączam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Przygotowałaś przepiękne prezenty, chętnie staję w kolejce,
    13-uwielbiam :D
    a kubraczek dla kubeczka moim zdaniem jest z bawełnianej koszulki (czy czegos w tym stylu) pociętej na paski
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłaś mi miłą niespodziankę ,że zechciałaś się dołączyć do tej zabawy :)) dziękuję ♥♥♥

      Usuń
  28. Staję w kolejce , bo śliczności przygotowałaś , basia.lewandowicz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj jakie cudności! Jak cieszę się, że znalazłam Twojego bloga! Ustawiam się w kolejce! Pozdrawiam cieplutko! aga
    http://shamrockagimelnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Kubeczek w ubranku i ten guziczek... super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Melduję, że stawiam się gotowa na candy. Dziękuję za zaproszenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi jest ogromnie miło ,że tu Jesteś :)) dziękuję

      Usuń
  32. No to i ja biorę udział w zabawie :) Piękności same i do tego ładnie sfotografowane.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam sie w kolejce z MILAA CHECIA :) Serdecznie Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekne, "smaczne" drobiazgi- szczegolnie ceramiczny renifer;-) Z przyjemnoscia ustawiam sie w kolejce. Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ameli :)) a Ty Kochana święta na Sri Lance ??

      Usuń
  35. Jestem, jestem. Widziałam już wcześniej i miałam się zapisać, dobrze, że mi przypomniałaś. Oczywiście najbardziej podoba mi się kubraczek zrobiony przez Ciebie, czyżby był z pociętej koszulki?
    Uciekam bo codzienne obowiązki wzywają ;)
    Całusy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i bardzo się cieszę ,że Jesteś bo bez Ciebie czułam braki :)) uściski

      Usuń
  36. Dzieki za zaproszenie:) Oczywiscie ustawiam sie w kolejce:) Alez cudenka:) Kubraczek sliczny ale niestety nie wiem z czego.. Jestem bardzo ciekawa.. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))to ja dziękuję Tobie za przybycie :))pozdrawiam

      Usuń
  37. Ja też się ustawiam!
    Kubraczek fajowy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję bardzo za zaproszenie. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Odpowiedzi
    1. o jak mi miło Cię gościć :) tyle czasu podglądam twój blog ♥♥♥

      Usuń
  40. Wspaniałe nagrody, podpisuję się pod listą! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie to wszystko śliczne! Po prostu napatrzeć się się mogę. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne rzeczy do zgarnięcia. Ja bym bardzo chciała taki ubrany kubeczek!!! Okropnie mi się podoba! Czy ubranko jest z jakichś tasiemek, sznurka, jakby sznurówek...? Biorę więc również udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczne prezenty w sam raz do mojej nowiutkiej białej kuchni :) Szczególnie ten kubeczek ze ślicznym guziczkiem :) A kubaczek myślę, że z jakiejś leniej koszulki w końcu sezon letni już się skończył :)

    Bloga nie mam (lenistwo robi swoje), ale maila pozostawię :) madziok@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne candy!Bardzo podoba mi się ceramiczny renifer i kubraczek na kubeczek :) Myślę,że jest zrobiony z bawełnianego t-shirtu (?)

    Pozdrawiam serdecznie i lecę dopisać się do obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula - pewnie Znasz to uczucie - jesteś lata z drugiej strony , podglądasz kogoś, podziwiasz i nagle ten Ktoś ....dopisuje się do twojej zabawy :)) dziękuję Kochana bo Ty właśnie Jesteś dla mnie tym KIMŚ :))♥♥♥

      Usuń
  45. To ja też się z przyjemnością zapisuję po te cukierasy!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne candy więc dzielnie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie wezmę udział w zabawie,świetne nagrody!
    A o takim porcelanowym reniferze marzę od ubiegłego roku.
    Co do ubranka na kubek,to może jest z prześcieradła?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  48. Jejciu, a mi się marzy taki kubeczek w ubranku ;p
    nie mam pojęcia z czego go zrobiłaś, bo ja nie jestem ani drutująca ani szydełkująca =/
    Ale z przyjemnością dołączam się do zabawy!

    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale piękności,zapisuje się;)) i zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)) znam dobrze Twojego bloga i rewelacyjne zdolności :)) i oczywiście podziwiam :))

      Usuń
  50. Witam,
    piękne candy i piękny blog :)

    pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  51. zapisuję się:)
    czyżby kubraczek był z rurek papierowych?

    skandynawski też lubię, stąd też mój zapis, a co mi tak-może szczęście się uśmiechnie?

    OdpowiedzUsuń
  52. co za piękności, ja też uwielbiam ten styl:)oczywiście zapisuję się:)a sweterek kubeczkowy chyba ze sznurówki;)pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystko zrobione :)
    nutinka112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne candy, dołączam z przyjemnością, też lubię taki styl. Pozdrawiam i zapraszam również do mnie na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaszam się:)
    efa_88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo fajne prezenty :) Chętnie się zapisuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  57. 13? Wspaniale:) Mąż ma urodzinki, więc może nam się poszczęści:) takie wspaniałości przygotowałaś, że musimy spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się !
    - dodaj się do obserwujących tego bloga:)) / tak
    - umieść jedno z poniższych ( dwóch ) zdjęć na swoim blogu z aktywnym linkiem do tej zabawy / tak

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też się zgłaszam :) Banerek jest na blogu i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Urocze to Candy :) ojjj z wielką przyjemnością zapisuję się i z niecierpliwością czekam na wyniki!
    Pozdrawiam serdecznie, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  61. Troszkę się u Ciebie rozgościłam, bardzo tu miło:) Ogromni e długa kolejka się ustawiła, ale nic dziwnego, bo śliczne candy:)
    Pozdarwiam e

    OdpowiedzUsuń
  62. jest mi bardzo miło Cię gościć:)) Wpadaj kiedy tylko Masz ochotę :) ściskam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj gdzie Ty dotarłaś :))) na moje początki - nawet ja nie mogę się tam cofnąć :)))) jeszcze raz bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam południowo również :)

      Usuń
  63. może się poszczęsci bieleipastele@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Zapisuje się koniecznie :))))

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się - a nuż się uda? :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. OMG, chcę wszystko!! :) Zdjęcie na blogu podlinkowane :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ojej ale to piekne!!!Ja tez poprosze!! bardzo ladnie prosze..:))))
    Nigdy nic nie wygralam ale moze to bedzie ten pierwszy raz? :))

    Pozdrawiam goraco!!
    agnieszka-jaworzno@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - bardzo mi miło :) może tym razem się uda? :)

      Usuń
  68. Piękne prezenty :))) Herbata w takim kubraczku nigdy nie wystygnie ;) Ustawiam się w kolejce z ogromną przyjemnością, pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) i mam nadzieję ,że nie wystygnie - bo własnego nie mam:) to tak zawsze - szewc e dziurawych butach....:)) muszę to nadrobić ;)ściskam

      Usuń
  69. Śliczności. Zapisuję się do zabawy z prawdziwą przyjemnością i zapraszam do siebie:

    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. dziękuję i zaraz lecę do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  71. obok takich slicznosci nie mozna przejsc obojetnie...dlatego z wielka przyjemnoscia ustawiam sie w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  73. Wspaniałe Candy - dodałam się do obserwowanych i zgłaszam się do zabawy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. wspaniałe rzeczy- mam nadzieję że coś uszczyknę!

    OdpowiedzUsuń
  75. Mam nadzieję, że 13 będzie moim czasem spełnionych marzeń :) Śliczny komplecik :) Obstawiam, że kubrak na kubek jest z pociętego T-shirta. Zajrzałam przypadkiem i niedawno, zostanę "tutaj" na dłużej. Pozdrawiam serdecznie :)

    kamila.bejma@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa - będzie mi bardzo miło jak Zostaniesz ze mną na dłużej :)))ściskam

      Usuń
  76. Wpadłam przypadkiem i wiem jedno- i bez candy zostałabym na dłużej:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak miło słyszeć takie słowa ♥♥♥ bardzo , bardzo dziękuję i ściskam :)

      Usuń
  77. Zapisuję się i ja na Candy bo porcelanowy renifer skradł moje serce:) I oczywiście zapraszam Cię na świąteczne candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  78. To i ja się dopisze bo zauroczona prezentami jestem, szczególnie tym kubaskiem z kubraczkiem i reniferkiem :D a co do kubraczka, nie wiem czy ktoś już pisał, a myślę że tak... przyglądając się uważnie uważam że to sznurówki ;)nie wiem czy 13-stka okaże się szczęśliwa dla mnie, ale dla kogoś na pewno :D Pozdrawiam ciepluchno :*
    Kinga
    klamaja.blogspot.com
    a jeśli masz ochotę to i do siebie zapraszam na cukiera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam i dziękuję - być może 13- będzie szczęśliwa dla Ciebie?:)

      Usuń
  79. Super candy - reniferek i ocieplacz na kubek
    Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłąszam się :)
    email justka1234@onet.pl
    podaj ten email ponieważ z niego korzystam a nie z emailu gmail

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam. Niezwykle urodziwe candy dla nas przygotowałaś. Gratuluję i dziękuję! Tym samym życzę wielkiej przyjemności podczas wyłaniania zwycięzcy. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam:) oj nie wiem czy to przyjemność będzie w losowaniu :)) cała odpowiedzialność spada na mnie ;) ale jak zabawa to zabawa - emocje będą na pewno;))pozdrawiam ciepło♥

      Usuń
  82. Cieszę sie,że jest Candy,bo dzięki niemu znalazłam Cię,już raz byłam u Ciebie ale potem nie mogłam odnaleźć Twojego bloga!!!Tym razem dopilnuję aby sie wszystko tam gdzie ma zapisało:)))Piękny jest Twój blog i znalazłam tu wiele inspiracji....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj - bardzo mi miło to słyszeć :)Wpadaj do mnie kiedy tylko Masz ochotę :) pozdrawiam ciepło♥

      Usuń
  83. jest mi bardzo miło :)) ściskam i dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  84. ustawiam się i ja w tej bardzo dłuuugiej kolejeczce
    ale nie dziwię się bo cudeńka rozdajesz :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. ja też ja też..... przedłużam kolejkę i dołączam :) ...no i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Cudne i w sam raz pasujące do mojego salonu-uwierz na słowo, albo sama zobacz u mnie w Lnianym:))
    Pozdrawiam szczególnie ciepło:))
    Oczywiście dołączam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) pasują jak ulał :)) dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam ciepło

      Usuń
  87. Hello,

    Thank you very much ♥♥♥

    Good luck in my game :))

    I send one`s love

    OdpowiedzUsuń
  88. z wielka przyjemnością się zapisuje, pomimo tego, że obiecałam sobie, że już nigdy przenigdy się nie zapiszę, bo nic jakos nie wygrałam, ale tak bajeczne rzeczy są w Candy, że zwyciężyłyście :) Czekam z niecierpliwością na wyniki i zapraszam do siebie
    Agnieszka
    otwartaszuflada.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) może będzie ten pierwszy raz ? ;) życzę powodzenia

      Usuń
  89. Ale cudne prezenty ...
    Sweterek, chyba z koszulki, taki recyklingowy ?
    Kolejka długa ... stanę sobie, a nuż ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  90. Cudny kubraczek! Z miłą chęcią ustawię się po niego w kolejce :)
    Też mi się wydaje, że jakby był wypleciony ze starej koszulki....
    Pozdrawiam
    niebieskapiosenka@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Witam :) skuszona zapisuję się i chętnie spełnię wszystkie warunki. Obserwatorka na dłużej :) POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) o jak mi miło słyszeć taki rzeczy :) - Zostań ile tylko Chcesz :)ściskam

      Usuń
  92. Oh ja - weszłam na Twój blog dzis pierwszy raz i pierwsze co ujrzałam - cudnie postarzane meble na stronie tutułowej :) Czyli to co uwielbiam :) Zapisuje sie na Candy i zostaje u Ciebie . A jesli masz ochote to zapraszam Cie na moja rozdawajkę :) Pozdrawiam - Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i zaraz lecę do Ciebie :) ściskam

      Usuń
  93. Jak się cieszę, że ktoś wymyślił candy, bo można znaleźć tyle ciekawych miejsc, a w dodatku mieć szansę na wygranie takich śliczności. Naturalnie, że się zgłaszam i na pewno będę tu zaglądała często, oj tak.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) ja też tak myślę :),że gdyby nie candy wiele z nas by się nie odnalazło :)cieszę się ,że Jesteś :) pozdrawiam

      Usuń
  94. Zapisuję się na wspaniałe candy, nagrody jak najbardziej w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  95. Zapisuję się z wielką przyjemnością i pozostanę na dłużej Cudowne te słodkości Mam nadzieję że szczęście mi dopisze a Ciebie zapraszam do mnie na Sowie Candy może szczęście uśmiechnie się do Ciebie Pozdrawiam cieplutko
    mika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) o dziękuję _ Rozgość się ;) a ja zaraz lecę do Ciebie :)

      Usuń
  96. Zapisuję się i ja na te zimowe candy Może mi się poszczęści, bo do tej pory niczego jeszcze nie wygrałam :(
    Pozdrawiam cię serdecznie i zapraszam również do mnie na jesienno-zimowe candy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)trzymam więc kciuki za wygraną :) i lecę do Ciebie :) buziaki

      Usuń
  97. zapisuję się! Same śliczności tu do wygrania :)

    akuczun1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Gratuluję serdecznie bloga i pomysłów. Jako fanka i ex mieszkanka Skandynawii nie mogę przejść obojętnie koło tych wspaniałych cukierasków ! Pozdrawiam serdecznie ! no_one_no@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Ach... jak ja lubię taką biel... Nie zapisać się nie można...:)Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no i fajnie ,że się Zapisałaś :) dziękuję i ściskam

      Usuń
  100. Chętnie się przyłącze do candy,a Twojego bloga trafiłam dziś przypadkiem i powiem że bardzo ale to bardzo mi się podoba,ja jeszcze ie odważyłam się założyć swojego bloga .14 grudnia mam urodziny może mi szczęście dopisze i mi się uda,a do obserwatorów Twojego bloga z miła chęcią dołąacze,gorąco pozdrawiam EWA.
    ewa1kulik1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci dziękuję :)) a może na Swoje urodzinki założysz też bloga?;) to nie takie straszne - chociaż ja na początku też mocno walczyłam sama ze sobą :) życzę szczęścia w losowaniu i przesyłam uściski

      Usuń
    2. dziękuję :)) i życzę szczęścia :) ściskam

      Usuń
  101. ojjj podoba mi sie wszystko !! :)) biore udzial!

    www.dziewczynaaraba.blogspot.com

    Kinga,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję - była już u Ciebie jakiś czas temu :) pozdrawiam

      Usuń
  102. Wspaniałe candy:) z przyjemnością ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  103. ładniutkie prezenty :)więc zapisuję się do kolejki.
    pozdrawiam ignise@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images