Bardzo trudne początki.....

  Bardzo trudne początki...techniczne;)   I chociaż świat wirtualny nie jest mi obcy, to jednak zupełnie  nowa przygoda :) ...

 

Bardzo trudne początki...techniczne;)

 

I chociaż świat wirtualny nie jest mi obcy, to jednak zupełnie

 nowa przygoda :)

..............

Zatem witam wszystkich na moim blogu :) w którym będę się z 

WAMI dzielić "trudną aranżacją" małego mieszkania , mniej lub 

bardziej udanymi wytworami rąk własnych :) oraz wszystkim tym 

co sprawia mi wiele radości....

 A teraz zmykam na WASZE cudowne blogi......

 

pozdrawiam Ilona


 

 



Być może zainteresują Cię również:

5 komentarzy

  1. Ilonko, dzisiaj przeglądnęłam Twój cały blog, niestety tylko zdjęcia, nie czytając za wiele, ale zostawiam sobie to na wieczór:) Bardzo mi się u Ciebie podoba, fajne zdjęcia i taki swojski klimacik, który bardzo mi odpowiada:). Jeszcze nie raz tu zaglądnę:) Zapraszam też do siebie. Pozdrawiam serdecznie też z południa Polski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dziękuję Ci KOchana za dobrnięcie aż tutaj :)

      Usuń
  2. Uwielbiam zaczynać poznawanie nowych blogów od 1 posta:) 1 post na blogu jest taki magiczny, niepewny ale.....daje początek fajnej przygodzie i nowym znajomościom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) o tak - to duża frajda móc tutaj powrócić z Tobą :)

      Usuń
  3. magnificent points altogether, you simply received a logo new reader.
    What might you recommend in regards to your submit that you
    simply made some days in the past? Any positive?

    Take a look at my website; Las Vegas Microwave Repair

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images