Krótka chwila na słów kilka...

Krótka chwila na słów kilka...         Do założenia tego bloga dorastałam ......chyba z dwa lata :) a potem narastało przerażenie ze wzgl...

Krótka chwila na słów kilka...

        Do założenia tego bloga dorastałam ......chyba z dwa lata :) a potem narastało przerażenie ze względu na techniczny aspekt sprawy:) I tak sobie to trwało. W końcu pięknego , słonecznego dnia coś pękło:) 
I tak się zaczęło - z małymi oczywiście przygodami :) Dlaczego te napisy wyszły z
 "CAPS LOCKiem"-przecież na podglądzie było ok ? dlaczego nie mogę dodać zdjęć? a w ogóle to gdzie się ustawia te wszystkie opcje ??? KOSZMAR:)
Powolutku jednak oswajam te strachy - nadal jestem totalnym laikiem ale wykazuję duże chęci do nauki;)

Dzisiaj postanowiłam  zacząć powolutku pokazywać WAM mój mały świat , moje małe marzenia - chcę Was zaprosić serdecznie w moje skromne progi 


*******************************




Miał być mały skromny domek..... potem większe skromne mieszkanie;) z braku funduszy zostało stare-dwie kawalerki połączone schodami
Ponieważ pokój mojego syna - nie powinien on nawet nosić takiej nazwy-był zdecydowanie za mały -zapadła decyzja - powiększamy go kosztem naszej sypialni

I tak się zaczęło - i końca nie widać :((




Być może zainteresują Cię również:

0 komentarzy

Flickr Images