Małe zaległości

jak Wam Kochani mija długi weekend ? czy jest gdzieś miejsce w kraju , gdzie nie pada? jak tak - Dajcie znać - przynajmniej chociaż myśl o t...

jak Wam Kochani mija długi weekend ? czy jest gdzieś miejsce w kraju , gdzie nie pada? jak tak - Dajcie znać - przynajmniej chociaż myśl o tym wleje ciepło w moje zmarznięte ciało ;)

Moje chłopaki pojechały dzisiaj do parku wodnego, a ja niestety ze względu na małe problemy zdrowotne, zostałam w domku , dlatego też postanowiłam nadrobić trochę zaległości w postach , tym bardziej ,że być może od poniedziałku będę mieć już trochę mniej wolnego czasu...wszystko się jednak okaże.
Ale wracając do tytułu posta - zawiadamiam ,że jakiś czas temu zostałam obdarowana tymi wspaniałymi "rycinami" z atlasu roślin przez Agę http://tabularasaetc.blogspot.com/,
która Sprawiła mi tym ogromną niespodziankę :) Aguś - jeszcze raz bardzo Ci dziękuję ♥♥♥
Zresztą już raz próbowałam o tym pisać, ale wtedy "pożarło" mi kolor ze zdjęć więc cały plan upadł w nicość. Bo jak pokazać piękno koloru bez koloru? ;) Jednak nie ma tego złego - Aga nadrabiam dzisiaj , chociaż wiem ,że nie Czekasz na wzmiankę o tym, bo zrobiłaś to z samego środka serducha - wystarczyło tylko ,że napisałam w Twoim komentarzu - marzę o czymś takim....
I co ?  Marzenia się spełniają :))





 





zaglądając do pokoju syna


   złapałam w kadr  tę oto ślicznotkę -kosztowała 
 całe 4 złote ;)- nie wiem czy będzie to jej miejsce docelowe ale póki co siedzi sobie wygodnie u Młodego , i jak widać czeka na odpęczkowanie :))





i żeby nie było ,że to już koniec tych zaległości , o nie :))

dostałam również wyróżnienie za kreatywność od Kasi z bloga:


Jednak Wiecie ,że niestety nie potrafię nigdy wytypować tylko kilka blogów , które zasługują na nominację , więc konsekwentnie też nie przyjmuję i ja - bo przecież w świecie równowaga być musi ;)

ale zawsze staram się o tym wspominać aby ogromnie podziękować Osobom , które mnie nominują ♥♥♥

Kochana  - dziękuję ♥

Kasia prowadzi super bloga z ciekawymi przepisami kulinarnymi - warto tam zajrzeć żeby nasycić oczy i żołądek :))


no i teraz to chyba już koniec - ściskam Was mocno i pomimo deszczu bardzo ciepło- w końcu mamy upragniony maj :))

♥♥♥
 

Być może zainteresują Cię również:

45 komentarzy

  1. U nas własnie przestalo padać i tak się wiosennie zrobiło.. na chwilę nawet słoneczko wyjrzało :-) Jestem dobrej myśli, jutro musi byc ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o super!!! u mnie też przestało padać ale słoneczka nadal nie widać :)) ściskam

      Usuń
  2. Świetnie to wygląda!!! Ja sama ostanio szukałam jakiejś starej mapy na allegro, ale same wojenne plany, nie za bardzo....ale się nie poddaję ;))
    A poducha - sama skandynawia! Koniecznie odpęczkuj i niech cieszy oczy :)))
    Ściskam mocno**** i zdrówka i sił życzę, i kolorowych paznokci!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak - są super - tylko brakuje mi na nie ostatecznie pomysłu - no może nie do końca pomysłu - co braku pewnych rzeczy do jego realizacji ;) a poduchę odpęczkuję tylko muszę znaleźć kabel do maszynki :)) bo po remoncie gdzieś sobie zaginął :)

      ja również ściskam ♥♥♥ i tylko paznokcie wciąż nie chcą być kolorowe ;))

      Usuń
  3. U mnie nie pada, ale się nie liczy, bo nie w kraju, to znaczy też w kraju, ale obcym. Rysunki przepiękne Ci się odstało i poduszka też do pozazdroszczenia, no szczęściara z Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Kochana - lecę zatem do Ciebie ;) rysuneczki świetnie - to prawda - i podusia też cieszy oko ;)

      buziaczki ogromne

      Usuń
  4. Szczerze muszę przyznać, że mimo ciągłego deszczu majówka mija mi wspaniale!
    Rysunki są jak zawsze świetne :)
    Pozdrawiam bardzo pozytywnie :)

    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak miło to słyszeć :) Odpoczywaj zatem dalej w całej pełni

      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. Rycinki piekne:)
    u mnie niestety pada, wiec na mapie sie nie wyrozniam niestety;))
    a 4 zlote jak potrafi ucieszyc...cudna!:)
    usciski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to mamy wspólną cechę ;)) podusia faktycznie mi się trafiła ;) a że nikomu się nie podobała to została przeceniona na 4 zł - i czekała na mnie :)) buziaczki

      Usuń
  6. ilonko u mnie nie pada.... jest piekne sloneczko ale chlodno .... no i Jasiek poczestował mnie zapaleniem gardla .... wlasnie mnie rozklada ..... :)
    Podusia mnie urzekla....sliczna :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Alicjo - jak Ci dobrze :) ze słoneczkiem oczywiście a nie z bólem gardła :) Odpoczywaj Kochana - ściskam

      Usuń
  7. o proszę jakie cudne te rycinki! ja też od dawna rozglądam się za takimi botanicznymi posterami. :) śliczne!
    u nas też leje...echh co za pogoda
    już wolałam ten śnieg dwa lata temu niż to coś za oknem.
    a poducha jest rewelacyjna! :))) i ta cena cieszy:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak - są śliczne :)

      trochę szkoda ,że tak pada ale przynajmniej piękna zieleń za oknem ;) buziaczki

      Usuń
  8. Twoje ryciny przywoluja piekne szkolne wspomnienia :-) Cudowna podusia.
    U mnie...nie pada ;-)
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda? mnie też kojarzą się z salą biologiczną w szkole podstawowej ;) fajnie ,że u Ciebie nie pada ale to trochę daleko od nas ,żeby słoneczko chciało tu szybciutko zajrzeć ;)) buziaczki

      Usuń
  9. Ryciny śliczne ,a poducha-strzał super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem bardzo szczęśliwa , że u mnie są :) a podusia wprowadza bardzo optymistyczny akcent :) tylko za nic nie mogę znaleźć kabelka do golarki żeby ją w końcu odpęczkować :( buziaczki

      Usuń
  10. Piękne te ryciny- uwielbiam takie roslinne motywy i właśnie cos takiego widze w naszej letniskowej sypialni- Twój post mi to uświadomił:)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo się cieszę Violu ,że Ci przypomniałam o tych motywach - na pewno pięknie się wpiszą do Waszego domku letniskowego :) ściskam cieplutko

      Usuń
  11. Uwaga chwalę się...u nas było ciepełko :) Buziole mamy opalone, humory dopisują.
    Piękny prezent dostałaś, przydałyby się jakieś fajne ramki do tych rycin.
    Pozdrawiam i troszkę słonka śle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę ,że jednak gdzieś było cieplutko - widziałam już u Ciebie - było pięknie :) i chyba udało Ci się z tą przesyłką słoneczną , bo dzisiaj po południu i u nas się pojawiło :)) dziękuję zatem ślicznie :)) nad obrazkami się zastanawiam - mam parę pomysłów - w tym oczywiście ramki :)) ale muszę znaleźć coś odpowiedniego ;)

      buziaki Gosieńko♥

      Usuń
  12. Piekna praca. Gratuluje .
    Sama poduszeczka rowniez cudna. Bardzo podoba mi sie jej wzor. Unikatowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję - podusia przyciągnęła moje oczy już od samego wejścia do sklepu ;) buziaczki

      Usuń
  13. Przylatuje donieść, że w Bieszczadach cała majówka była cudna (mój maż nawet sobie kark przypalił na słońcu):) Wczoraj koło Cisnej dwie krótkie ulewy z burzą, ale tak poza tym - cały dzień cudnej, upalnej pogody.....dzis niebo zachmurzone już, ale co tam.....i tak nie pada póki co:) Ja dziś do pracy, ale ..... w jakim nastroju:) Zasyłam tej słonecznej energii:)Podusia cudna, wyszukana jak skarb. No i prezenty od Agi - cudne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jacie - to super !!! bardzo się cieszę ,że udało Wam się tak fajnie wypocząć :)
      energia słoneczna dotarła dziś do nas - dziękuję ♥♥♥ a ja przesyłam moc uścisków dla Ciebie i Bieszczad :)

      Usuń
  14. Tak się ciesze, że znalazły u Ciebie miejsce :)

    Zapomniałam tylko, opisać te rysunki. Doszło do mnie, gdy już wysłałam. Ale i tak cudne się u Ciebie prezentują...
    A poszewka - kapitalna, potrafisz zawsze wyszukać coś oryginalnego.

    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aga - Sprawiłaś mi tym wiele radości a jeszcze więcej tym ,że była to dla mnie niemała niespodzianka :)) a to nawet nie poszewka tylko cała poducha za 4 zł;)) buziaki

      Usuń
  15. To znowu ja :) Tym razem - z niezobowiązującym i lekkim w wyborze wyróżnieniem, jak masz ochote - wybierz sobie jakieś:) Musiałam Cię wyróżnić, bo lubię Twój blog, Twoje fotki i zawsze z ciekawością zaglądam co nowego tworzysz:)Pozdrówki i fajnie, że trochę słonka zaznałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dziękuję ♥♥♥ jest mi niezmiernie miło ,że podoba Ci się u mnie :)) i dziękuję za to ,że mimo wszystko Chcesz mnie wyróżnić ;) ściskam

      Usuń
  16. A tu gdzie spędzam weekend majowy dopiero dziś pogoda nie dopisała. Może jutro będzie lepiej. Liczę na to.
    Poduszka bardzo fajna, sama bym taką chętnie u siebie widziała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super !!! fajnie ,że pogoda Ci dopisała :) u nas już też trochę lepiej - ale czas wracać do obowiązków - więc trochę smutno ;)) buziaczki

      Usuń
  17. Pięknie tu u Ciebie, wszystko dokładnie w moim guście:-) poducha, ryciny, klimat bloga. Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo mi miło to słyszeć ,że ktoś czuję się dobrze na moim blogu :)) i również bardzo dziękuję za tak sympatyczne odwiedzinki :) ♥

      Usuń
  18. Rycinki wspaniałe, sama zastanawiałam się za podobnymi do kuchni;)
    Ta poducha cudna, cena faktycznie zwala z nóg;)
    Ściskam Ilonko;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o na pewno by Ci się spodobały w Twojej kuchni :)) są urocze i można je wszędzie wpasować ;) buziaczki Kochana ♥♥♥

      Usuń
  19. O kochana a jakie ja mam zaległości ;):):) To już nie wspominam :) U Ciebie jak zawsze pogodnie i kolorowo.Świetna poduszka taka gobelinowa :) Bardzo trendy! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) no wierzę :) ale mam nadzieję ,że w końcu uda Ci się to wszystko poukładać :)) ściskam Cię ciepło

      Usuń
  20. Poducha super wpadła Ci w łapki. A rycinki - sama takich ciągle szukam :) Niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  21. :) udało mi się - była wczoraj w tym sklepie i była prawie identyczna podusia - ale kolorystycznie bardzo ponura ;) a obrazki cieszą moje oczy :) ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Latarnia super, już też mogę się o tym przekonać, obrazki ciekawe, kiedyś gdzieś takie miałam w tym guście ... tylko gdzie one są hi hi hi , podusia super cena !!!! i sliczna , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) też tak myślę - wyroby Agi są cudowne :)) ściskam mocno

      Usuń
  23. Olá! Tudo bem??

    Vim retribuir a sua visita no meu cantinho!

    Volte sempre!!!>>>Passe lá e pegue um selinho de agradecimento!

    Doce abraço e beijinhuxxx, Marie.

    /

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images