Bo czasami trzeba wszystko postawić na jedną kartę

i zacząć realizować swoje marzenia. Choćby były one już wcześniej wielokrotnie spełniane. Ale jeżeli wciąż są w Was żywe, na pewno znajdzie...

i zacząć realizować swoje marzenia. Choćby były one już wcześniej wielokrotnie spełniane. Ale jeżeli wciąż są w Was żywe, na pewno znajdzie się możliwość wprowadzenia ich w czyn. Dzisiaj zachęcam Was właśnie to tego – nie porzucajcie swoich marzeń. Wierzcie w nie mocno ale też nie zapominajcie o działaniu. Nie odkładajcie czegoś na potem. Nie bójcie się. Zobaczycie ,że jeżeli tylko podejmiecie choćby mały krok w kierunku realizacji ,świat zrobi aż kilka kroków w Waszą stronę. Tak było u mnie. Na pozór marzenie to było nie do zrealizowania na obecną chwilę. Ale ja się zaparłam i konsekwentnie je realizowałam .
Zostało mi już tylko kilka godzin do wylotu, ale chyba mogę już śmiało stwierdzić ,że mi się jednak udało ;))

Zostawiam Was z garstką moich poprzednich wspomnień. Będzie monotematycznie , niemal tak jak w przypadku mojej miłości do vintage:) Ale cóż ja na to mogę. Kocham Indie a może i one kochają też trochę mnie ? 




 






Trochę mnie tu nie będzie ale mam nadzieję ,że o mnie nie zapomnicie:) Zostawiam Wam pod opieką mojego bloga. Dbajcie o niego żeby nie usechł ;))

Będę za Wami tęsknić ♥♥♥

Być może zainteresują Cię również:

41 komentarzy

  1. Ilonko popieram marzenia sa po to by je spelniac! teraz! piekne wspomnienia z Indii, Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) tak Masz absolutną rację Syl - buziaczki i do "zobaczenia "

      Usuń
  2. Życzę Ci niezapomnianych wrażeń!!! Indie sa także na mojej liście marzeń:-) Czekam na relację!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Madziu :) Indie są faktycznie warte zobaczenia :)) ściskam

      Usuń
  3. Wspaniała wyprawa. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci zazdroszczę takiej podróży, ach jak ja marzę o urlopie, oby mi się te marzenia spełniły w tym roku, dzisiaj zagadam z szefową, a może uda się wybłagać konkretny termin :) Trzeba działać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) na pewno się Ci się uda - będę zatem trzymać kciuki za Twój urlop :) buziaki

      Usuń
  5. widze ,ze nie ja jedna w daleką podróz teraz sie wybieram :) udanego pobytu. Ja na miesiac na Kubę.. równie kolorowo i równie dazę miłoscią jak ty Indie :D do zobaczenia wiosną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Tak prawie się zgrałyśmy w czasie ;)) My teraz niestety tylko na trzy tygodnie :) I Tobie Izo życzę wspaniałej wyprawy - ściskam

      Usuń
  6. ojej, ale super!!! kochana wszystkiego dobrego , wspaniałej podróży , dużo cudnych spotkać, chwil, zdarzeń! :)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilono wspaniałej wyprawy Ci życzę i odpoczynku! Przywieź dużo pozytywnej energii i zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana :) mam nadzieję ,że uda się przywieźć to wszystko o czym Piszesz :)) buziaki

      Usuń
  8. wielu wspaniałych chwil i niezapomnianych wrażeń! wracaj do nas szczęśliwa i pełna doświadczeń!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś niesamowita! Udanej wyprawy i dużo dobrej energii! Uściski moja droga!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ilono, świat czeka… będzie pięknie :))) Obyś każdą chwilę przeżyła intensywnie i szczęśliwie, i zachowała głęboko, również na potem ;)))) Uściski Dobra Duszo, leć szczęśliwie, żyj!!!! I wracaj szybko :P bo już bym chciała te Indie zobaczyć!!!!!
    Love U!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na to wszystko liczę Aga :)) i bardzo Ci dziękuję za te ciepłe słowa - będą ze mną przez całą podróż ♥

      Usuń
  11. Kochana łap Swoje marzenia i ciesz się każdą piękną chwilą :))
    Czekamy ma piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aguś :)) i do "zobaczenia " - buziaki Kochana

      Usuń
  12. Czekam na zdjecia... bedzie cudnie :))) usciski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podróż do Indii to już coś! Nie dziwie się, że z takim sentymentem o tym piszesz.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja niecierpliwie czekam na powrót i relację, dzięki temu odrobinkę Indii prześlesz nam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) mam nadzieję ,że mi się uda przywieźć Wam tyle ile się da :))

      Usuń
  15. Indie? Zazdroszczę!!! :) Korzystaj z wycieczki jak tylko możesz. Ja zawsze chciałam pojechać do Włoch, w tym roku będę tam pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję - i cieszę się ,że i Tobie uda się zrealizować swoje marzenie :)

      Usuń
  16. Z takiej wycieczki na pewno przywieziesz ze sobą niezapomniane wspomnienia :) Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia i dużo miłych wrażeń:)
    Chętnie obejrzę relację po powrocie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany!Kochana piekna podroz,korzystaj z zycia ile sie da!buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  19. O rany!Kochana piekna podroz,korzystaj z zycia ile sie da!buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna wyprawa i podróż wspaniała...fajnie że wracasz wspomnieniami bo i my chętnie popodziwiamy;)
    Czekam zatem na więcej;))
    Uściski;*

    OdpowiedzUsuń
  21. O jacie Ilonko...!!! Cudna podroz Cie czeka:))) a my tutaj bedziemy czekac na Ciebie:)) szczesliwej podrozy kochana!...ach!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ilonko, chwytaj chwilę, wspaniałej przygody!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie :))) Czekam na relacje !!! My kiedys rowniez tam zawitamy, tym bardziej, ze mamy przyjaciela ktory sie tam urodzil ;)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie, egzotycznie :) Aż miło popatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na Twój powrót, choć jednocześnie życzę, Ci, żeby czas się dla Ciebie na chwilkę zatrzymał, abyś mogła nacieszyć się jak najdłużej Twoją podróżą :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana- pozdrow ode mnie ten poniekad bliski mi rejon swiata. Wspanilego wypoczynku i wrazen! Czekam na relacje i zdjecia:-)))

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images