Na dobry początek

Tak na dobry pocz ątek . Bo na taki właśnie już liczę. Mam cichą nadzieję na to ,że wszystkie moje problemy techniczne zostały już zaż...



Tak na dobry początek. Bo na taki właśnie już liczę. Mam cichą nadzieję na to ,że wszystkie moje problemy techniczne zostały już zażegnane ;) Piszę do Was z mojego nowego sprzętu, z którym to na pewno musimy się lepiej poznać. Dzisiaj będzie tylko preludium do moich postów o zmianach , spostrzeżeniach , blaskach i cieniach ;) Krótkie - obrazkowe.

Kochani – chociaż nie bywałam tutaj ostatnio zbyt często – statystyki Waszych odwiedzin są „zastraszające „:)) Wczoraj chyba był rekord tej wspaniałej wiadomości, ponieważ liczba wejść na stronę przekroczyła grubo 1000/dzień. Dla mnie to ogromne zaskoczenie i wielka radość. Bardzo Wam dziękuję i obiecuję być tu częściej. Teraz już chyba jestem dobrze przygotowana ;) Ale...lepiej nie wywoływać wilka z lasu.

Lepiej niech sobie na czymś posiedzi :)


                              


cdn.

Ściskam Was mocno

Ilona


Być może zainteresują Cię również:

27 komentarzy

  1. fajne to krzesłao , powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne jest to krzesełko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego ( a w zasadzie to ich :)) historię opiszę niebawem :)) Ściskam An ♥

      Usuń
  3. Super! Oj ja pamiętam jak takie krzesła były u nas w przychodni ;p Ciekawe czy coś pokombinujesz z nim-w kwestii koloru?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) no już nawet pokombinowałam ;))) ściskam Cię ciepło ♥

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. :)) historia lubi się powtarzać :)) są super wygodne - buziaczki♥

      Usuń
  5. Fajnie, że znów jesteś, czekam na kolejne odsłony krzesła i pozdrawiam gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo się cieszę :)) liczę ,że od strony technicznej już jestem gotowa :)) reszta się jakoś ułoży ;)) Buziaczki Kochana ♥

      Usuń
  6. Ohohoho, szykuje się piękność na czterech nogach! :)))
    Fajnie, że jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Marto ♥ mam nadzieję ,że nie pogorszę sprawy po malowaniu ;)))

      Usuń
  7. Mam podobne krzesło , tylko moje jest bardziej ugryzione zębem czasu, może kiedyś w wolnej chwili popracuje nad nim.
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj z tym czasem ;))) Miło Cię "widzieć " Aguś ♥

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. pamietam ,że te krzesła są bardzo wygodne:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , to prawda :)) są bardzo wygodne - pozdrawiam ♥

      Usuń
  10. Taki typ krzesel bardzo mi sie podoba:)))buziaki Ilonko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Działaj i pokazuj Ilonko;))
    O zawodności sprzętów wszelakich cos wiem, jeszcze chwila i roztrzaskam komputer o ścianę...wrrr;)
    Uściski;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) działam , działam - tylko nie wiem jak ja to wszystko teraz ogarnę ;))) buziaczki Kochana ♥

      Usuń
  12. Bardzo fajne krzesło, swoją drogą to bardzo ciekawy blog, można tu znaleźć bardzo wiele interesujących mnie rzeczy, będę go często odwiedzał. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze że wracasz. Krzesło - bomba!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobne krzesło mieli chyba moi dziadkowie, nie pamiętam już dokałdnie kto i gdzie. Ale kojarzy mi sie z dzieciństwem, chociaz pamietam, że wtedy go bardzo nie lubiłam...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) tak - wtedy chcieliśmy zupełnie czegoś innego ;)) a teraz...:)) tak to już bywa - pozdrawiam

      Usuń
  15. Z tego co widze te krzesło należy do kolekcji, która nazywa się tradycyjne meble drewniane i bardzo dobrze, bo takie są najładniejsze i najlepsze. Sam szukam takich i chetnie kupię do renowacji jak ktoś z Was ma :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images