Ciernie

to pierwsze skojarzenie mojej siostry z naszą nową tapetą. A dla mnie to najprostsza skandynawska forma, którą byłam w stanie zaakceptować...

to pierwsze skojarzenie mojej siostry z naszą nową tapetą. A dla mnie to najprostsza skandynawska forma, którą byłam w stanie zaakceptować. Temat był mocno kontrowersyjny i dojrzewał dość długo. Najpierw konkurował z deskami w sypialni, a kiedy przegrał postanowił zawalczyć o przedpokój. Nie było łatwo. Moja wyobraźnia nie potrafiła w żaden sposób zobaczyć tego w całości. Bo - dla przypomnienia- nasze mieszkanie to połączone w pionie dwie kawalerki z otwartym dolnym piętrem. Otwarty znaczy tyle,że przedpokój, pokój i kuchnia to niemal jedno pomieszczenie. A jak Zdążyliście się  zapewne zorientować, na pozostałych ścianach zadomowiły się już cegły. Więc po co komu jeszcze tapeta na ścianie??? Decyzję przyspieszył mój mąż. I chociaż nawet po położeniu miałam mieszane uczucia, teraz jestem z niej bardzo zadowolona. Niestety do momentu całkowitego wykończenia nie uda Wam się tego zobaczyć:)

PO


Wolałbym też proste lusterko ale nie wchodzi to w grę :( Czemu ? Nie pytajcie ;)))

PRZED


PRZED


PO


I chociaż kocham moją niebieską vintage lampę to myślę,że ta zdecydowanie bardziej tu pasuje. Muszę jej tylko dokupić odpowiednią żarówkę


Życzę Wam miłego dnia a ja wracam do swojego bałaganu

Ilona

Być może zainteresują Cię również:

43 komentarzy

  1. Bardzo mi sie podoba :-) lubie takie motywy!! a propos lustra - czemu?? :-) pozdrowionka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Odnośnie lustra ....mąż ;)) pozdrawiam

      Usuń
  2. Zmiana chociaż pokazana na razie nie w całości to baaardzo mi się podoba. Domyślam się, że z brakiem zgody na wymiane lustra ma coś wspólnego mąż ;) Znam ten męski pkt widzenia. Niby im wszystko jedno, ale jak przechodzisz do działania to od razu jest tysiąc ALE ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ja też mam rośliny na ścianie w przedpokoju, choć moje są zupeeeełnie inne. Twoje są bardzo fajne, może muszę u mnie też w tym kierunku pójść :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. też bym zmieniła lustro, ale domyślam się czemu tego nie robisz:) super są te włączniki

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja zapytam czemu nie proste lustro?? :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna tapeta! I jak jasno się zrobiło :)
    Miłego dnia, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ciekawe, że nie jest za ciemno :)) Miłego Marto ♥

      Usuń
  7. Też się nad ta tapetą zastanawiałam :))
    ostatecznie nie kupiłam,ale jest bardzo fajna,wyszło świetnie :)) znowu coś innego,zmiany są potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) ja się zastanawiałam nas nią od pół roku ;))

      Usuń
  8. Mi się podoba …. bardzo! I tapeta i właczniki i w ogóle kolor…ostatnio mam na jego punkcie małego bzika… :))) Jest fajnie !!! kisss

    OdpowiedzUsuń
  9. Supet kochana:))) no rzeczywiscie -proste lustro i byloby jeszcze lepiej:))) no ale niech maz tez ma cos do powiedzenia;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziękuję Aga - no niech ma ;)) Póki co przynajmniej :)))

      Usuń
  10. tapeta jest super... pokój zdecydowanie nabrał charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt jest rewelacyjny !!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. i tapeta. i lampa. a szczególnie włączniki. super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tapeta świetna, super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten żyrandol to teraz masz nietuzinkowy ci powiem, zwisająca lampka xD A co lustra, to może jakieś lampy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie czaje fenomenu tych cierni..

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne, te „ptaki ciernistych krzewów” :) My mamy grafitowo-biały salon i też zastanawiałam się na podobną tapetą. Co prawda nie były to ciernie ale rachityczne brzozy, ale ostatecznie stchórzyłam. Takie tapety są mega trudne i jak efekt się nie spodoba, to ściana do odmalowania… Ale widzę, że takie wzory sprawdzają się, optycznie wydłużają wnętrze i wcale nie biją po oczach. A takie falowane lustro też miałam na oku, tylko z przeznaczeniem do łazienki. Koniec końców kupiliśmy proste :( Ale na Pani przykładzie widzę, że w aranżacji wnętrz trzeba umieć postawić wszystko na jedną kartę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak - to były bardzo trudne decyzje ;)) ale myślę ,że się udało - pozdrawiam ciepło

      Usuń
  18. Coś innego ta tapeta..Czekam na dalszą odsłonę! :) pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. wow! tapeta rewelacyjna :) przedpokój w nowej stylistyce bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z przeciętnego wnętrza zrobiłaś małym nakładem naprawdę ciekawe miejsce. Super !

    OdpowiedzUsuń
  21. Tapeta super. Bardziej mi sie podoba niż to co było wcześniej. Chyba to zdecydowane połączenie białego i czarnego tak bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też zdecydowanie bardziej się teraz podoba ;))

      Usuń
  22. Zmiana na plus, tapeta bardzo mi się podoba, ale moją uwagę przykuły Twoje włączniki. Są super, bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chce aby moja historia która jest dla mnie smutna wyszła tylko na dobro dla mnie i dla innych bo wierze w to ze nam tak na prawde nic sie nie należy ,ze wszystkie dary to błogosławieństwo od Boga a naszym zadniem jest tylko pozostawić tą ziemie w lepszym stanie niż na nią przyszliśmy. Pragne przez ten mój wpis dotrzeć do serc czytelników byście realizowali swoje marzenia pomimo wszystko .Rodzimy sie już z pragnieniami i predyspozycjami do ról które dla nas są doskonałe .To w większości przypadków zostaje zatarte przez rodzine .....diabeł nie podejdzie sam do osoby która ma czyste serce a takimi osobami są dzieci szczególnie dzieci potem osoby indygo które są z natury bardzo dobre i ich dobro które maja w sobie które pierwotnie i w boskim planie to ciepło i dobro ma isc na realizowanie najwyzszego boskiego planu to poprzez siły zla to dobro zmienia kierunek ....on załatwia nie swoimi rękami ....Sprawia ,ze osoba zostawia swoje pasje i od górny plan przygotowany tylko dla niej od Boga a skupia sie na pomaganiu innym....potam watpi czy ona cokolwiek potrafi lekcewarzy swoje umiejetności.....Niech cała moja historia obruci sie w świecie na dobro niech każda dusza realizuje swój najwyższy plan który bóg przygotował dla niej .Niech idzie za głosem serca Niech te predyspozycje i talenty zostaną ochronione .Błagam wierze w to ze nie dacie sie zwiesc Nie palcie papierosów błagam Nie bądzcie jak reszta swiata palenie to bardzo drogi nałóg który niszczy głos ....niech osoby które spiewaja o tym pamietają .Wyjdzcie do swiata ze swoimi talentami i pamietajcie ,ze nic nie nalezy do was a wszystko jest darem od Boga ....Reprezentujcie go swoimi talentami najbardziej i chwalcie Jakakolwiek nie byłaby wasza sytuacja .....Świat jest dla was przygotowany i Bóg cały czas trzyma dla Ciebie to idealne miejsce które da Ci spełnienie największe ;-) Z Błogosławieństwem dla czytających nawet przypadkiem .Niech ten wpis zrobi tylko Boże piekno w świecie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images