Berlin ? ;)

Po dwóch nieprzespanych nocach cel naszej podróży został osiągnięty tysiąckrotnie :) co napawa nas wielkim szczęściem. Niestety zdjęć bra...

Po dwóch nieprzespanych nocach cel naszej podróży został osiągnięty tysiąckrotnie :) co napawa nas wielkim szczęściem.
Niestety zdjęć brak :( Nie dałam rady - mieliśmy zbyt napięty grafik :)) Do powtórzenia kolejnym razem. Widok tamtejszych kamienic to było coś na co po cichutku liczyłam ...
Zdążyłam tylko tyle :) i to w wielkim pośpiechu
 
pozdrawiam z mało tutaj widocznego Berlina:)









Być może zainteresują Cię również:

9 komentarzy

  1. Uwielbiam Berlin.... mam do Berlina kilka kroczkow wiec spedzam tam bardzo duzo czasu....:))) kISSYYY:))

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak Ci dobrze :)) mam nadzieję,że kolejnym razem uda mi się pobyć tam trochę dłużej i przeznaczyć czas tylko na pyszną kawusię i powolne spacery :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałego wypoczynku:) pozdrów to miasto ode mnie:) uwielbiam
    :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście - pozdrowiłam :) wypoczynek ? to był raczej szybki maraton:) mało byłam na zewnątrz - ale było super - udało się to co zamierzaliśmy sobie :) buziaki

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też tak myślę;) żałuję ,że tak mało miałam czasu:) pozdrawiam

      Usuń
  5. Berlin jest na mojej liście do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A Ty już z powrotem??
    Sorki, ale jakoś mi tydzień uciekł...i nie jestem na bieżąco..

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images