Moja wielka miłość....

....

....






















Być może zainteresują Cię również:

16 komentarzy

  1. Ilonko piekne zdjecia...:) kto je zrobił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Alicjo :) to zbiorówka moich kliku podróży po Indiach :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Piekne zdjęcia!!! choć domyślam się że nie oddaja uroku;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) oczywiście, że nie oddają :) Indie to mieszanka barw , zapachów i wielu skrajności

      Usuń
  3. Och, supeeeeer!!! Nie wiedziałam!!!! Ja od dawna marzę o tej podróży, choć pewnie nie będzie mi to dane... A Ty już mówisz o kilku!!! Wow...
    Fascynuje mnie Ajurweda, sporadycznie uprawiam jogę, a w szafie mam wielkie pudło pełne sari;))) nawet mam jedno ślubne, pięknie czerwone:))) Świetnie Ilona! A z jakiego miasta te zdjęcia???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Aga - to pakuj się i lecimy :)) Wiesz - marzenia się spełniają :) Przecież pisałam Ci ,że wiele nas łączy :) i okazuje się ,że miałam rację - to już nie tylko lampy , poduchy oraz remonty. Ajurweda , joga , sari? Oczywiście :) A temat tego posta trochę jeszcze rozwinę :)

      buziaki

      Usuń
  4. Zdjęcia cudowne ,tylko podziwiać.Jestem pod wrażeniem . Kobiety tak barwnie ubrane,u nas tylko szarość i czerń króluje na ulicach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga :) tak - kobiety tam to barwne ptaki:) pozdrawiam

      Usuń
  5. lubię takie prawdziwe kadry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) dlatego wiem ,że czasem nie są zbyt profesjonalnie zrobione ;) liczyła się chwila , szybkie zatrzymanie w kadrze , buziaki

      Usuń
    2. ja takie mam z Egiptu i z Tunezji, nie wiem czy u mnie oglądałaś, ale takie właśnie prawdziwe, nie folderowe z biura podróży, tylko samo życie :)

      Usuń
  6. Swietne ujecia- sliczna ta mala dziewuszka z grzebieniem! Do Indii to juz tylko kroczek ode mnie;-)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki :) pewnie też Zaobserwowałaś ,że tamtejsze dzieci bardzo lubią być fotografowane - a największa radość to taka ,że za chwilę mogą się już zobaczyć :))- no a Indie Masz prawie na wyciągnięcie ręki :))- zazdraszczam :)-ale pozytywnie- pozdrawiam ciepło - chociaż ciepła pewnie nadmiar:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia i podróż zapewne także była świetna, bedę tutaj cześciej zaglądać bo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci :) podróż fantastyczna - za każdym razem kiedy tam jestem odkrywam coś nowego. Cieszę się,że Ci się u mnie podoba - Wpadaj kiedy tylko zechcesz - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images