Sztuka aranżacji wnętrz - cudowne candy od Fusion House:)

Witajcie - dzisiaj moje kolejne wygrane candy:) Alicjo , w końcu mam Twoje cudo :) no teraz to już trochę i moje :) Jestem p...

Witajcie - dzisiaj moje kolejne wygrane candy:)


Alicjo ,

w końcu mam Twoje cudo :) no teraz to już trochę i moje :) Jestem pod ogromnym wrażeniem wydania tego cudeńka i przeogromnie szczęśliwa ,że wpadło w moje ręce :)
Oczywiście zrobiłam szybką fotorelację - jednak nie mogłam znaleźć odpowiedniej oprawy do takiego Dzieła. Gdzie jej nie postawiłam - towarzystwo nie dorastało jej do pięt :) Ale obiecuję ,że jak w końcu ogarnę się choć trochę z tego bałaganu - jeszcze nie raz ją tutaj zaprezentuję:)

Z wdzięcznością  dla Ciebie Alicjo ;)





















dziękuję serdecznie za taki ogrom szczęścia :)
pozdrawiam  również  Wszystkie Osoby , które tutaj zaglądają i zapraszam do komentowania :)
miłego weekendu
Ilona

Być może zainteresują Cię również:

9 komentarzy

  1. Och, siadam sobie wygodnie po obiedzie, człek się chce zrelaksować, klik, a tu u Ilony, o zgryzoto, Z zzadrości chyba zjem poduszkę, którą niedawno uszyłam!!!! Grrrrrrr.... Ja też chcę taką!!!!!!
    :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. No same cudowności:)) ale kategorycznie nie Zjadaj swojej poduszki - jest za rewelacyjna:)buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam ponownie.
    Zdjęci śliczne .Gratuluję :)
    Do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, podziwiłam tez półeczkę - ZNAKOMITA!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej ale zazdroszczę tej nagrody:) też miałam straszną chrapkę na ten album:)
    gratuluję
    i przy okazji tematu candy zapraszam również do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki śliczne :) i już lecę do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images